fredag 23 oktober 2009

Valpkurs och bilder från Daisy!!

Igår var jag till brukshundsklubben på valpkurs.
Det var första gången så då var det utan hund.
Men jag träffade Citrin "Snobben" och Ludde som var där med sina hussar.
Så jätte roligt att träffa dessa goa och fina killar.
Vi blev indelade i 3 grupper och i våran grupp är vi 5 beardisar,
Bangsi, Snobben, Ludde, Onyx och Safir så det blev en riktig juvelgrupp.
På söndag får vi se hur mycket bus juvelerna tycker att vi ska hitta på.
Denna kurs är bara 4 gånger så det blir hårdträning ;)....
fast de är väl så duktiga så det räcker med dessa gånger :).

Vi har fått bilder från Daisy (Opal).

Ruffy, Daisy och Kikki har blivit riktiga kompisar.


Vilken härlig bild på söta hundar.
Tack så mycket Benedicte och Vibeke för de fina bilderna.

Nu känns det att vintern är på ingående..... det är riktigt kallt ute.
Men det är väl bara att gilla läget och på med varma kläder ;).

Ha en skön helg!!!

3 kommentarer:

  1. Va roligt att se Opal. Hon ser ut att ha det bra.Vi ses på söndag. Då får vi se vem som är mest väluppfostrad.

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att ni kom med på samma valpkurs allihopa.
    Och lilla opal, vad roligt att få se lite kort på henne också :)

    SvaraRadera
  3. Hej.
    Vad skoj för er att ni är med på samma kurs allihop! Lite avundsjuk är jag att inte jag får gå tillsammans med er. Jag lovar att vi hade kunnat ha bus då! :-)
    Hoppas att vi ses snart.
    Kram busen Jaspis

    SvaraRadera