söndag 29 september 2013

Slutspurten på september!

Det är ingen ordning på mig och jag är så dålig på att uppdatera bloggen nu.
Men vi lever och finns kvar och jag lovar att jag ska bättra mig.

Jag har iaf. fått tid hos ortopeden den 7 okt. 
Det känns skönt att ha ett datum och att det förhoppningsvis 
kommer bli någon ordning på knät.
Men annars så är det bra med oss :).

Idag fick vi trevligt besök av Ammi, Ingela och Elias.
Så roligt att träffa er och Ammi är alltid så välskött och fin och VÄLDIGT glad :).

Ja idag är det sista söndagen i september det är ju helt sjukt vad tiden går fort.
Igår var Sonja och jag till Ludvika och när vi kom in på 
Rusta så blev jag chockad där var det fullt med advent och julsaker.
Nej nej nej det gillar jag INTE..... nog för att tiden går fort men julsaker NU nej tack!

Nu så har jag iaf. gett ett litet livstecken och jag lovar att jag ska skärpa mig
och nästa uppdatering ska jag bjuda på en bildbomb :).

Ha en skön fortsättning på söndagskvällen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar