söndag 8 februari 2015

En skön söndag!!

Ja då har vi kommit 1 vecka in i februari.
Märks att det går mot ljusare tider och det är så härligt.
Det är ca 85 cm snö så det är ingen brist på det vita.

Solig vinterdag har det varit och tjejerna och jag
har haft sköna promenader och njutit.
Safir tycker att det var smaskig snö runt hennes mun. 

Jag tycker ju väldigt mycket om att virka och det har blivit en hel del tofflor
men flera har "flyttat" och nu är det bara dessa 3 par som finns i "toffellagret".

St. 37
St. 38
St. 39

Idag är det 2 veckor sedan Safir träffade Sven första gången.
Jag letar så klart efter tecken på att hon är dräktig.
Och jag hoppas så mycket att det blir valpar.

Önskar er alla en toppensöndag!!

1 kommentar:

  1. Tycker tofflorna ser såå sköna ut, önskar mig sådana till nästa jul. :)

    SvaraRadera