onsdag 17 mars 2010

Härlig morgonpromenad!!


Topzie och Pandora.... men var är den lilla galningen ;-)....


... jo här kommer hon flygandes!!


Vilddjur!!


Pralinerna!!


Tjejerna!!


Söta gulliga lurvar.


Akta dig Pandora!!!!!!


Passa dig!!! du kan ju inte bara vräka dig förbi!!!


Ja ja ja jag ska akta mig!!!


Se upp nu kommer jag!!!


Hej matte!!!


Trollet Pandora.


Tut tut mamma nu kör jag förbi dig!!


Det är roligt att springa!!


En liten björnunge!!


Busungarna!!


Världens bästa Topzie.


Skogstrollet ;-).


Galna Safir.


Söta Pandora


Tjejerna.

Ha en riktigt härlig onsdag!!!!!

6 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder du har tagit idag, Safir blir bara finare och finare, vart ska det sluta???
    Krama tjejerna från oss.

    SvaraRadera
  2. Det ser ut som en underbar promenad! Här är det mulet just nu, så det får snart bli en promenad utan solen. Men det är ju skönt det oxå, allra helst eftersom det är så varmt ute och snön smälter.

    SvaraRadera
  3. oj vilken päls hon har denna där Safir

    SvaraRadera
  4. Självklart är jag inte Anonym ...men jag visste inte vad jag skulle välja (skratt)

    SvaraRadera
  5. Men Rose-Marie är du alldeles vimsig ;-).
    Du blev så stirrig av att se snyggingen eller hur... hihi.

    SvaraRadera
  6. Underbara bilder.Visst är det härligt med lite snö fortfarande.

    SvaraRadera