söndag 9 maj 2010

Soligt men svalt och HiH!!

Oj redan en vecka har gått sedan vi började på HiH.
Vi får se om Safir kommer ihåg att man inte får leka på planen ;-).
Skulle inte tro att hon gör det.. eller så struntar hon i det.

Solen skiner idag men det är inte någon värme.... burr burrr burrrr.
Förhoppningsvis så kommer det att bli en varm och skön sommar i år.
En väninna sa att är det svalt i maj så blir det en fin sommar :-).
Hoppas kan man ju iaf, för vi behöver verkligen få en varm och skön sommar.


På den lilla vägen ner till golfbanan är det fortfarande lite snö.


Titta på mig vilken fart jag har.. fullt ös ska det vara ;-).


Pandora stortrivs på golfbanan.


Gulliga Topzie... lite fundersam över de tokiga bruna döttrarna ;-).

Ha en skön söndag!!

4 kommentarer:

  1. Jag hoppas verkligen att din kompis har rätt! Det vore skönt med en lagom varm sommar! ;) Hoppas kursen går bra och Safir vet säkert att hon inte ska leka där, men det kanske är svårt att låta bli...;) Ha en bra fortsättning på söndagen!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag tycker inte heller de ska hälsa o leka på planen, men enligt kursledarna skulle de aldrig få leka med andra hundar... Vi har två som umgås mycket o deras hundar springer till varandra hela tiden, men de borde kanske inte gå på samma kurs...
    Hoppas ditt "skick" blir bättre! Vad det än är, så tror jag på vila och att umgås med folk och hundar man gillar! (då har du ju bra förutsättningar med dina tjusiga tjejer!) Sköt om dej nu! sänder med lite varma kramar från Soya och mej!

    SvaraRadera
  3. Fina bilder igen. Fick några suddiga bilder från kursen i kväll som jag lägger in i morgon. Det var sådan fart på lurvarna att allt blev suddigt.Se till att sköta om dig och ha det bra
    Vi ses

    SvaraRadera
  4. Du skyller Safirs "galenhet" på Teddy, men eftersom Pandora är likadan så måste det ju komma från mamman ;o))
    Hoppas du piggar på dig Anette, och att du får komma till doktorn snart.

    SvaraRadera