fredag 2 juli 2010

Tråkig matte!!

Det blir inte alltid som man tänkt sig :-(.
Igår skulle vi varit till Ludde och busat i deras skog.
Men jag fick migrän natten till igår och den höll i sig till eftermiddagen.
Samma visa även i natt... halv 4 så vaknade jag med migrän igen.
Pandora känner när det är migrän på gång.
Hon lägger sig på mig och när jag vaknar har jag migrän.
Det är duktiga tjejer vi har, de förstår när matte är dålig.
De vet att jag inte orkar som vanligt när jag är "klen".
Så både igår och idag har det inte blivit mycket gjort här hemma.


Den här bilder visar rätt bra hur det känns :-).


Vad praktiskt om man kunde ta av huvudet ;-).

Ha en skön fredagskväll!!

3 kommentarer:

  1. Ja, hundarna är allt bra kloka! Hoppas det har lättat i huvudet nu och att du känner dej bättre! Ta det lugnt och försök återfå lite styrka igen. Man känner sej ju inte så stark efter 2 anfall med så kort tid emellan!!!! Krya på dej! Soya skickar med en blöt puss!!!

    SvaraRadera
  2. Usch vad tråkigt med migrän :-( Hoppas du är bättre nu! Du måste ju vara fit for fight på söndag :-)
    Vi ses!

    SvaraRadera
  3. Skönt att se att du var pigg i dag. Tack för att vi fick komma och ta en promenad med er.Tack för alla grejer du beställer åt mig.Ha en bra dag så ses vi i morgon bitti.

    SvaraRadera