torsdag 11 november 2010

Soligt och fint vinterväder!!

Idag har vi sol och det är faktiskt väldigt vackert.
En skön promenad i skogen med strålande sol och busiga tjejer.
Mest busig är den ljusa lurven :-),oj oj oj så hon kan springa.
Pandora springer hon också fast idag låg hon inte i täten ;-).
Topzie går mest i sitt eget tempo och njuter av livet :-).















Som ni ser så blev det nästan bara Safir på bilderna idag :-).
Hon är väldigt rolig att fota för det är sån fart på henne.

Imorgon kommer husse hem, ska bli så roligt att få hem gubben.
Få se om jag ska göra som tjejerna gör...
springa runt och hoppa och skrika av glädje :-).
Nej då skäms nog Ralf så det är bäst jag håller mig lugn :-).

Ha en bra torsdag!!

5 kommentarer:

  1. Härliga bilder som vanligt :-)
    Kul att Ralf är på hemväg.
    Klart du ska göra som tjejerna! Bara för att få se reaktionen på Ralf hi,hi
    Må gott
    Marianne och grabbarna

    SvaraRadera
  2. Härliga kort på den fina Safiren, och det vore väl en syn för gudarna, kanske grannen kunde se dig då, så dom fick nåt att prata om ;o)
    Ha en skön helg, själv är jag lite stressad nu, vet inte vart jag ska börja i packandet.

    Lidhultarna

    SvaraRadera
  3. Underbara snöbilder. Nu hoppas jag på fint vinterväder till helgen så jag kan ut och fota lite. I veckan är det mörkt när jag går till jobbet och mörkt när jag kommer hem.
    Ha en bra helg

    SvaraRadera
  4. Fina bilder på hundarna och snön! Vill oxå ha fint väder här... Idag har det töat och droppat från taken och träden... I morgon tror jag det ska regna... Hu! Ha det så bra!

    SvaraRadera
  5. Safir gillar att bli fotad tror jag :-), härliga bilder på vovsen och fint har du gjort på hemsidan också.

    SvaraRadera