onsdag 15 december 2010

Ingen bildbomb!!

Idag blev det dåligt med bilder :-).... bara 2 ;-).


Topzie står och väntar på sengångaren :-)


Månen!!

Det har varit skönt ute idag runt -8 alldeles lagom.
Tjejerna tycker nog lika som matte för de har verkligen njutit.
Vi har utforskat en nya skoterspår på både för- och eftermiddagen.
Kul att gå lite hur som helst i skogen utan att det blir enformigt.

Jag har satt ljus i en liten gran utanför trappen idag.
Annars så har det väl inte hänt så mycket på markfronten :-).
Det går ju en massa timmar varje dag till promenaderna,
jag prioriterar det mera än städning och julpyntning...m.m.
Skulle väl behöva baka lite men jag har varit förkyld (är bättre nu)
och det känns inte så inspirerande att stå och knåda deg då.
Men rätt vad det är så är assistenten framme och då blir det baka av.
I morgon ska Sonja och jag ut och ränna... ska bli så roligt.

Ha en skön onsdagskväll!!!

2 kommentarer:

  1. Vi har -17 nu, alldeles för kallt, jag bor ju faktiskt i småland :o)
    Fint kort på Topzan.

    Lidhultarna

    SvaraRadera
  2. Japp idag ska det bli ett riktigt rännande.
    Visst är det kul att få gå andra vägar än de gamla vanliga.
    Vi syns.
    Ninjagänget med matte.

    SvaraRadera