torsdag 12 maj 2011

Besök av Onyx & co!!

I morse så åskade det och regnade lite.
Onyx m. flock skulle komma och gå med på morgonrundan
men vi bestämde oss för att skjuta fram det några timmar.
Tjejerna & jag tog en liten sväng själva på morgonen.

Vi har spring i benen!!!

Vid 12 kom Onyx och gänget... så roligt att träffa dem.
Det var rätt varmt nu så vi gick upp till grillplasten och intog vårt fika.
Det syntes på tjejerna att det var varmt, de blev en rätt lugn promenad.

Onyx!!
Pandora!!
Onyx är en stilig dam!!
Småflickorna!!!
Topzie är fundersam över vad Safir håller på med???
Safir spanar!!
Safir gillar att springa..
och hoppa i blåbärsriset!!
Pandora!!
Onyx och småttingarna väntar på fikat!!
Snyggingen!!
Kom ska jag visa dig ett lerigt och skönt dike!!
Och vad håller du på med då????
Vad är det här för växt???
Tack för en trevlig promenad, det var en trevlig promenad som alltid.
Underbart härligt att få sitta i skogen och att "bara vara".

Nu är det väl bäst att göra någon nytta här hemma :-).
Ha en skön torsdag!!

5 kommentarer:

  1. Tack själv för gott fika och trevligt sällskap. Visst hade vi en trevlig stund tillsammans precis som vi brukar ha. Bara få njuta och ta in skogen med både kropp och själ.
    Bäst att jag också kör igång.
    Ha det bra.
    Sonja och alla flickor.

    SvaraRadera
  2. Mysig promenad ni haft. Fina bilder på fina vovvar.
    Ha en bra kväll

    SvaraRadera
  3. Ingen som talat om vad prickbladet är för någonting ?
    Jag längtar till nästa gång vi kan ut och andas lite.
    Ha en bra fortsatt helg.
    Lilla röda.

    SvaraRadera
  4. Oj, vad dålig jag varit på att gå in och titta på andras bloggar den senaste tiden... Men nu har jag tagit igen det! Fina bilder i alla dina inlägg som jag tidigare missat!!! Ser att våren kommit till er oxå! Visst är det skönt, fast idag regnar det... Men det behövs ju lite regn oxå! Må så gott! Kram

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig grillplats.
    Och underbara kort på underbara flickor <3

    Lidhultarna

    SvaraRadera