söndag 12 juni 2011

Jag känner mig lyckligt lottad!!

Jag önskar att alla skulle få känna hur underbart det är i våran skog.
Tjejerna & jag har varit ute nu på förkvällen och bara njutit av allt vackert.
Några blder blev det och mest såklart på skräfian Safir :-).




Undra om det bor någon där inne???



Grillplatsen väntar på att någon ska komma och grilla :-).
Vilket känns mest inbjudande ut?? Sommar eller vinter??
Jag håller på sommar... vilket nog alla förstått så älskar jag sommar.

Någon har satt upp en bild på en älg, hoppas verkligen 
att den håller sig undan till hösten när älgjakten börjar.










Ha en skön söndagskväll!

6 kommentarer:

  1. Ja, visst är man lyckligt lottad som har skogen utanför knuten! Skulle inte klara av att bo mitt i centrum av en storstad! Fina bilder på skräpfian oxå!!! Angående grillplatsen så är det mysigt att grilla både på sommaren och vintern, men det är ju betydligt varmare på sommaren, och det gillar jag!!! Ha en bra vecka framöver! Kram

    SvaraRadera
  2. Vi bara måste testa grillplatsen med ica:s falukorv o senap.
    Skräp Safir gör visst allt för att du ska ha lite extra att pyssla med.
    SOMMAR- underbart.
    Ha det riktigt bra.
    Sonja o flickorna.

    SvaraRadera
  3. Vad fint det var där, hoppas "gubben" blir nöjd....
    Visst är vi lyckligt lottade med våran härliga natur, den kan man inte få för mycket av,

    Kramar från lidhultsgänget

    SvaraRadera
  4. Visst är det tummen upp för sommaren, härligt.

    SvaraRadera
  5. Pust, det var inte det lättaste att få in en kommentar, blev bara utloggad med IE, fick byta till Firefox, skam den som ger sig.

    SvaraRadera
  6. Vilka fantastiska bilder. Visst är det en fin årstid, men vintern kan också vara vacker.
    Ha en bra vecka. Snart är det sommarlov och då hoppas jag vi får följa med på promenad igen.

    SvaraRadera