onsdag 15 februari 2012

En härlig onsdag!!!!!

En skön morgonpromenad med lagom kallt och vindstilla... helt perfekt vinterväder.
Kameran var med så några bilder blev det.





 Efter morgonpromenaden så skottade jag undan nattens skörd av snö :(.
Men den var så lätt och luftig, så det gick lätta att "flytta" på den.
Därefter så var det matdags för tjejerna och kaffe till mig.
Lite plockande i hemmet, sedan var det dags att dra på sig ytterkläderna igen.
Men nu så hade det börjat blåsa riktigt ordentligt :(.
Rena rama stormen uppe på "fallet".
Några bilder även från denna promenaden blev det.

En jättestor skugga :)!!





Vintersolen!!!

När vi kom in igen så var jag så frusen så jag tog ett varmt bad... det gjorde gott för kroppen.
Det är otroligt fint ute solen skiner och det är ljust och fint.
Inte längesedan det var kolsvart  kl: 16 så vi går mot våren och sommaren... underbart.

Idag skickar vi stort GRATTIS till Pernilla och Phille,
 till det fina rtg. resultatet HD  A bättre kunde det inte bli!!!!

Nehä det här går inte jag kan ju inte sitta här och "leka".

Ha en skön onsdag!!!

6 kommentarer:

  1. Jättefina bilder.Speciellt den näst sista. Fin vinterdag i dag.

    SvaraRadera
  2. Tack för grattiset, så jäkla skönt att det är över, vilken nervpress att vänta på resultatet.
    Här blåser det också kallt, även om det är nollan ute.

    Kram till dig o tjejerna

    SvaraRadera
  3. Tänkte när jag började läsa, att var bor ni som inte har någon blåst:-) skönt med ett varmt bad. Ska jsg nog också unna mig innan sänggåendet ikväll!
    Fortsätt ha en bra dag!
    Ja, underbart att ljuset är på väg tillbaka! Puss till flickorna!
    Kram!!

    SvaraRadera
  4. Jag blir så avis på er som får njuta ute varje dag. Jag missunnar inte dig det. Du är väl värd det. Snart får jag en veckas ledighet. Ska bli skönt. Då måste vi försöka träffas.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härliga vinterbilder på härliga tjejer och fin natur. Ja du på morronen var det härligt, inte en vindpust, men frampå dagen så gjorde det inget att jag jobbade, fy så kallt.
      Ha en bra helg.
      Kram

      Radera
  5. Ja, det är så fantastiskt vackert ute när solen skiner mot snön!

    Idag har vi haft jättefint väder med sol och plusgrader! Det kändes riktigt hur solen värmde!! Så snart är våren här!!!

    Ha en bra helg!

    Kram

    SvaraRadera