fredag 6 april 2012

Långfredag!!

Igår kväll kom Andreas hit och idag åkte han vidare till Östersund.
Tina och Ludvig åkte tåg till mormor i tisdags så de är redan där.
Tjejerna var så glada och i morse så var det mys i soffan :).


 Pandora ligger på Topzie :)... så gulligt <3<3.


Mysigt att vara tillsammans med Andreas i soffan!!

På söndag kommer Andreas tillbaka och då är Tina och Ludvig med det blir så roligt att träffa dem.
Jag längtar till söndagen så jag får gulla med Ludvig.
 
Jag är så besviken att jag inte kom iväg igår  :( men men jag får se till att ha kvasten i fint trim till nästa år.
Fick erbjudande av Marie igår att jag kunde låna en av hennes kvastar för hon har 2,
men inte vill jag väl ha en gammal avdankad en som det inte är någon fart på så hon fick åka ensam :).

Snart kommer Haningegänget hit så då blir det fullt ös :).
Då drar vi iväg till skogen en sväng så alla lurvisarna får busa av sig :).

Snön som kom i natt och på förmiddagen är så gott som borta nu vilket är TOPPEN,
nu vill jag inte ha någon mera snö den här vintern.

Vi önskar alla en riktigt härlig påskhelg och njut av allt det goda som hör påsken till!!!

Påskkramar från oss alla!!

4 kommentarer:

  1. Ja, nu får det räcka med snö... men idag kom det ju en laddning igen!!! Ser verkligen mysigt ut när lillhusse kommer hem och gosar med tjejerna i soffan!!! Ha en skön påsk och gulla mycket med Ludvig när han kommer!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt för tjejerna att få "gnaga"lite på Andreas. Jag förstår att du länktar till söndag, stackars Ludvig blir väl alldeles sönderpussad. Tina får sätta på plåster.
    Javisst är det skönt att snön försvann igen men det är lite för kallt.
    Ha en bra helg och ät inte ihjäl er.
    Kram
    Sonja o flickorna.

    SvaraRadera
  3. En trevlig påsk till er och hoppas ni slipper mer snö.

    SvaraRadera
  4. Hoppas ni haft en härlig påsk, med mycke godis ;o))

    Kram lidhultarna

    SvaraRadera