onsdag 11 juli 2012

En riktig kalasdag!!!

Idag har det varit Safirs och Smaragds dag... för så ska det vara när man fyller år!!

 Korvomelett :).

 Förväntansfulla tjejer!!

 Mumsigt...

 ... och gott!!

 Åh vad det här var smaskigt!!

 Topzie diskar ;).

 Finns det mera??

 Det smakade riktigt gott... det skulle vara födelsedagar lite oftare :).

Paket måste man ju få när man fyller år och här får även de som inte fyller år paket ;).

 Smaragd med sina paket... det är lite krångligt tycker hon.

 Safir är en van paket öppnare ;).

 Det smakade gott det som var i det lilla paketet!!

 Pandora har knyckt ett paket... eller hon kanske bara ville hjälpa till ;).

 Safir vill också hjälpa Smaragd att öppna :).

 Man blir ju trött av att tjuvöppna paket ;).

 Jag vill ha mera paket!!

Safir och Smaragd tackar R-M för presenterna,
de kommer att ha mycket roligt med bollarna.

På eftermiddags promenaden följde kameran med ut.
Glada och lyckliga lurvisar som njuter av livet.




 Glada svansar!!

 Födelsedagsbarnen!!








Nu är det kväll och tjejerna verkar tycka att det varit en bra dag.
Jag känner mig också nöjd och belåten över dagen,
men jag är alltid nöjd och belåten när tjejerna är det.

Skickar stora grattis kramar till alla de andra juvelerna... hipp hipp hurra hurra hurra!!
Tankarna finns även hos Ludde som är juvelängel i hundhimlen
och på R-M m. familj och jag förstår att ni haft en jobbig dag idag.

Nu blir det ryggläge ett tag... och det kanske finns något sevärt på "dumburken".

Ha en riktigt skön onsdagskväll!!

4 kommentarer:

  1. Vilket kalas ni har haft. Men så blir det ju alltid när någon fyller år hos er. Underbara bilder.
    Det har varit en tuff dag idag. Jag saknar Ludde så oerhört mycket. Jag har tänt ett ljus för honom och så har jag och vovvarna "pratat" med honom. Det värmer mycket att så många tänker på oss också idag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis till alla juvelerna på födelsedagen, även våran juvelängel <3
    Härliga bilder på hela tjejligan.

    Kram från pappa o farmor

    SvaraRadera
  3. Vilket fint kalas de hade! Det såg väldigt gott ut.
    Onyx och flickorna fick pannkaka till kvällsmat med fläsk i, det tycker de om. Några goda paket hade de också.
    Tänk att våra små valpar har blivit så "gamla".
    Kram
    Sonja o flickorna.

    SvaraRadera
  4. Grattis till alla underbara juveler!!!

    Vad tjejerna är fina när det är kalas!!!

    Många kramar!!!

    SvaraRadera