söndag 2 februari 2014

En trevlig söndag!!

Idag fick vi trevligt besök av Ammi, Ingela och Elias.
Ammi är så mysig och har en sån härlig personlighet.
Och hon är även en riktig skönhet..... ja hon är toppen.

Tack för besöket det är alltid så trevligt att träffa er.

Det har varit töväder idag och 
det sätter ju sina "spår" på de lurviga.
Det är ju tur att det finns dusch och varmvatten 
så det går att "befria" pälsen från alla snöklutar.
Men jag är glad över att det blivit mildare 
och att snön sjunker ihop är ju toppen.
Skoterspåren blir riktigt bra nu, 
det är bara fördelar med milt väder...hihi.



Jag var väldigt sugen på pizza på eftermiddagen, 
men då tog jag och kokade en fiskgryta.
Och såhär efter att jag ätit grytan så kan jag 
konstatera att den var mycket godare än pizza.

Ja då är det kväll igen och nu ska jag göra 
en kopp te och "glo" på "dumburken" ett tag.
Sen är det hopp i sängen för jag är lite seg
och nu sitter jag i fåtöljen och gäspar.
Så jag kommer säkert att få träningsvärk i käkarna :(.

Ha en skön söndagskväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar