onsdag 3 mars 2010

Så här har dagen varit!!

Dagen började med en promenad innan det blev paketöppning.
Topzie fick paket med ben och godis och det var uppskattat.
Pandora och Safir fick såklart också paket ;-).

Sen åkte Safir och jag en sväng till Ludde och hans flock.
Topzie löper så det var inte lämpligt att hon åkte med,
Pandora stannade också hemma så inte Topzie skulle bli ledsen.
Men de hade inte haft tråkigt för Alex hade varit ute i skogen med dem.


Kom Ludde så busar vi!!


Det är jätte roligt att träffas och busa!!


Vilken stil ;-)!!


Det är djup snö här också.


Vilka monster :-).


Ska vi brottas??


Ner med dig brorsan...


... han slår mig på munnen....


Sådär ja nu ligger han på rygg.....


... oj oj oj bäst att sticka!!!!


Kolla matte!! Luddes snöhög är nästan lika stor som våran.


Snyggingen Ludde!!


Brorsan och jag!!


Hej hopp!!!!!


Nu tar jag tillbaka min boll.


Galningen Safir!!

När vi kom hem från Ludde m. flock så blev det paketöppning.
Paket till mamma och syrrorna....


.... från Ludde...


... jätte gott var det med grisöra. Tack Ludde och hans matte & husse.


Tårtan....


... vi väntar på att det ska bli klart någon gång....


... det ser gott ut....


...mums vad gott det är!!!

När tårtan var uppäten så gick vi ut och lekte i snön.


Kolla på mig!!! jag är jätte högt upp!!


Nu är jag snart nere.


Tjejerna letar godis vid snöhögen ;-).


Våran stora snöhög!!


Oj oj oj nu går det fort... jag måste bromsa!!


Kom matte!!!


Vi är nästan uppe i himlen.


Pandora högst uppe på snöhögen.


Här kommer mamma och jag!!
Safir har lite svårt att gå... hon måste springa hela tiden.


Gullungarna.


En fin och gullig 7 åring!!

Så har dagen varit hos oss.
Topzie är nöjd och belåten och även Pandora och Safir.

Ha en bra onsdagskväll!!

4 kommentarer:

  1. Jättefina bilder. Vilken fin tårta. Ser jättegod ut. Dom tyckte om öronen ser jag.
    Det var så roligt att ni hälsade på. Hoppas Pandora och Topzie kan komma med nästa gång.
    Ha en fortsatt bra födelsedag

    SvaraRadera
  2. Många och underbara bilder! De är för söta, Topzie, Pandora och Safir, när de sitter och väntar på tårtan! Och det där med att SAfir har svårt att gå... Jag vet en till! Eller kanske två, Teddy och Soya! ;) Kanske beror på att de är släkt...? Ha en bra kväll!

    SvaraRadera
  3. Grattis mamma på födelsedagen! Du verkar ha haft en jättefin dag!
    Kram från Ammi med flock

    SvaraRadera
  4. Härliga kort, på härliga juveler, och en och annan mamma och syrra med ;O)
    Jag har "stulit" några av korten, hoppas det var ok?

    SvaraRadera