lördag 29 maj 2010

Redan lördag!!

Det blir sista natten med gänget :-(... lite tråkigt är det allt.
Men det blir nog skönt för Topzie när grabbarna åker hem.
Hon tycker att dom är lite jobbiga ibland, så då går hon upp i sovrummet.
Det räcker med döttrarna som bor kvar hemma... enl. henne ;-).
Men det har gått så bra, Pandora har skött sig och Safir har 2 nya idoler :-).
Mimas och Jaspis är så underbara och väldigt lättsamma.
Det är väluppfostrade killar så trevliga att ha att göra med.
Idag har dom badat så dom rena imorgon när husse & matte kommer,
hoppas att de inte hinner lorta ner sig allt för mycket innan de kommer ;-).

Ha en trevlig lördagskväll!!

3 kommentarer:

  1. Jag förstår om det blir tomt efter Stockholmarna. Men du har ju i alla fall tre stycken kvar. Det kanske räcker.Marianne och Peter är nog lite rädda för att dom inte vill följa med dom hem!!!
    Ludde har träffat Bangsi och Neo i dag så han har fått leka med några likasinnade.
    Ha en trevlig lördagkväll

    SvaraRadera
  2. Förstår att det kommer att kännas tomt, det är nåt visst med att ha en massa killar hemma ;o))
    Oj, oj, oj vad Marianne längtar nu....

    SvaraRadera
  3. Ja, nu finns det nog ett par som längtar efter sina killar! Jag undrar ibland vad vi gjorde innan vi fick Soya och jag tror inte jag skulle klara mej utan henne någon längre tid... (det skulle jag självklart, men det skulle vara svårt! ) Men skönt för Topzie med lite lugn och ro! Sköt om er!

    SvaraRadera