lördag 14 augusti 2010

Duktiga bärplockare!!

En skön promenad i skogen!!
Massor med bär finns det så tjejerna plockar massor.


Topzie gillar att vara ute i skogen :-).


Söta Safir vilar en stund i gräset.


Men jag vill inte sitta stilla!!!!


Safir spanar in bären!!


En massa lingon...


... ljung i härliga färger...


.. och det finns fortfarande blåbär kvar!!


Bästa bärplockarna på Gudmundberget :-)!


Mums vad gott!!


Vad ska vi göra nu??? ska vi leta efter svamp??

2 filmsnuttar blev det idag.
Goda bär i skogen och Topzie & Safir plockar bär.

När vi kom hem tog jag ett dopp... så skönt +30 helt underbart.
Sen en dusch och så intog jag min plats vid spisen ;-).
Kvällens mat blev hemgjord pizza...

.. den ser väl rätt god ut :-)... blev du sugen Ralf ;-)??

Det var allt för idag... ha en bra kväll!!!

3 kommentarer:

  1. Oj, här händer det grejer! Många uppdateringar :-) Jättefina bilder på härliga vovvar. Det är kul när dom plockar bär och äter :-) Äter dom lingon också dina tjejer!? Pizzan ser verkligen härlig ut :-) Nu blir jag hungrig, måste ut och kolla skåpen :-)
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder på underbara objekt! Det ser så härligt ut när de badar alla tillsammans! Livsglädje!!!
    Och tjejerna i bärskogen är så söta! Har du lärt dem att leta efter svamp?
    Jag tycker inte att du är riktigt snäll mot Ralf när du läskar honom med pizza... du får nog vara snäll och ha en färdig i ugnen när han kommer hem nästa gång!! ;)

    Ha det så gott!

    SvaraRadera
  3. Den där pizzan såg inte helt fel ut, blev lite sugen tror jag :o)
    Vilken snits Topzie har, synd hon äter upp dom bara ;o)

    SvaraRadera