måndag 11 oktober 2010

Snygga Rubin!!

Grattis till Rubin och Elin som var på sin första utställning igår.
Det gick strålande bra för dem 1/1 HP BIR.
Flera fina rosetter fick dom som de kan pryda väggen med.

I morse var det myggfritt... -2,4 så nu är det snart vinter :-(.
Känns inte så roligt att tänka på snö ännu... usch.
Men jag har klarat av vintrar tidigare, så jag borde fixa även denna :-).
Hoppas att det inte blir lika mycket snö som förra året.

Idag har vi varit ute och försökt att undvika galna älgjägare.
Tur att det inte är något älgpass nere vid golfbanan ;-).
Men man går väl inte säker där heller, ibland är det en harjägare där.
Stackars djur som bli jagade av tokiga människor.


Mörkt är det tidigt nu på kvällarna, så pannlampan är guldvärd.
Även reflexvästarna är ett måste på både 2 och 4 benta.

Ha en bra måndagskväll!!

2 kommentarer:

  1. Ja, myggen behöver man inte jaga så mycket nu! Och det är ju positivt!!! ;)
    Mörkret är lite jobbigt tycker jag... Gillar inte att gå ut ensam om kvällarna... Även om jag går i stan!
    Olle är lite piggare, men har fortfarande ont i halsen... Så han får vara hemma från skolan i morgon oxå!
    Ha en bra kväll!

    SvaraRadera
  2. Elin och Rubin12 okt. 2010 14:18:00

    Tänk vilken tur att jag fick köpa en valp av dig, han är så underbar! :)
    Dessutom har han världens finaste föräldrar, Topzie och Teddy! :)

    SvaraRadera