torsdag 20 januari 2011

Härlig januaridag!!

Idag har vi haft en helt underbar dag med sol och bara några - grader.
Vi packade varmchoklad och ostmackor i ryggsäcken 
och tog en skön promenad runt Gällsåsdammen.

Nästan lite vårkänsla när vattnet rinner i bäcken.
Om någon är intresserad av ett fint läge i skogen,
så finns ett fint renoveringsobjekt ;-)...
.... framifrån
och från sidan... 

ligger väldigt fint och helt utan 2 benta grannar :-).

Sötaste Safiren!!!

Och en till sötnos... Pandora!!

Goda dofter i snön :-).

Här finns mycket att titta på....

... bland annat några fina vindkraftverk :-)!!!

Usch vilken ostadig skare rätt vad det är plumsar jag ju igenom!!!

En söt och fin....

... ulltuss eller är det en isbjörn??

Topzie = spanaren i Gällsås skogen!!

Solen står inte så högt på himmelen.


Pandora & husse!!!!

Safir <3<3!!!
Så har denna dag rusat iväg och det är snart kväll igen.
Ska väl snart inta platsen vid spisen.
Idag blir det inget avancerat utan hamburgare m. bröd och pommes.

Ha en riktigt bra torsdagskväll!!!

3 kommentarer:

  1. Fina bilder. Vem säljer det fina huset i skogen. Det vore väl nåt för mig. Det verkar inte vara alltför mycket jobb på det!!!
    Ha en trevlig kväll

    SvaraRadera
  2. Det huset känner jag igen sen vi bodde i Svanskogen, hörde nån berättelse om det men kommer inte ihåg, typiskt mej. Ser ut som ni haft en helskön dag, skaren är lite otäck, jag prövade i morse.
    Vackra flickor har du den saken är klar.
    Ha en bra kväll.
    Innehållet i lilla röda.

    SvaraRadera
  3. Mysiga bilder och kanske jag skulle ta tag i renoveringsobjektet, jag som är så himla händig på just såna saker :-).

    SvaraRadera