onsdag 2 november 2011

Onsdagsblogg!!

En riktigt skön morgonpromenad i skogen... lugnet och den sköna luften får vi njuta av varje dag.
Tjejerna njuter av att vara skogen, de är som matte... trivs bland träden och lerpölarna :).

 Skräpfian Safir <3<3








Adrian är i Thailand och han ser ut att ha det väldigt bra.

Har ni sett vilken liten gosig och fin misse.
Han saknar nog de 4 benta här hemma, vilken tur att han kan gosa med denna skönhet.
Jag skulle också vilja gosa med en sån "katt".

Nu är vi nyss inkommen efter en skogspromenad ett måste nu är pannlampa
och jag kan varmt rekommendera  Led Lenser  den är guld värd.
Utan den skulle jag väl snubbla runt på alla rötter och ramla i leriga diken :).

Nu ska jag göra i ordning mat till mig och tjejerna...
skulle ju vara väldigt praktiskt om jag åt samma som dom ;).

Ha en jätteskön onsdagskväll!!!

5 kommentarer:

  1. Tur att det finns någon som är flitig och bloggar. Jag hoppas jag så småningom får tillbaka lusten att skriva lite i bloggen. Fina bilder och filmer.
    Det är suveränt bra med pannlampa. Det ger frihet även när det är mörkt.
    Ha det gott
    Kram

    SvaraRadera
  2. Håller med ovan talare! Letar också efter blogglust! Jag har fÅtt en vanlig led lenser ficklampa och jag älskar den!
    Ha det bra!!!!

    SvaraRadera
  3. Ja, ska man gå i skogen gäller det att ha lampa med sej! Roliga filmer på tjejerna!
    Mysigt att gosa med en liten katt... Det ser väldigt härligt ut! Må så gott! Kram

    SvaraRadera
  4. Vilket härligt kort på A och missen, han ser ut att ha en skön semester.

    Skräpfian Safir är just det, en riktig skräpfia <3

    Kram lidhultarna.

    SvaraRadera
  5. Vi måste få ändan ur vagnen, innan det blir sju meter snö, och ta oss till MITT vattenfall.Söt liten katt Adrian kramar. Vem vet han kanske tar den lille med hem så får du bli dagmatte.
    Ha det bra så hörs vi.
    Kram.

    SvaraRadera