söndag 8 december 2013

2:a advent!

Nu är det inte långt kvar till jul.
Så snart är det dags att börja julpynta,
det är ju så mysigt när det är julstämning i huset.

2:a advent!!

Snö har vi fått så det räcker gott och väl, 
men det ser ut att komma en hel del till.
Men bara att bita ihop och gilla läget.
Jag har ju överlevt en massa vintrar förut,
så jag lär väl klara av den här också.

Vi hade -12 imorse när klockan var kvart över 5 :(.
Ja ni undrar säkert varför jag var uppe då.
Jo det var en liten juvel som tyckte att matte 
skulle gå ner och lämna sängplatsen till henne ;).
Men jag gick upp och la mig igen bredvid Safir. 
Det var liiiiiite trångt men vad gör väl det... 
det går ju bra att balansera på sängkanten ;).

Vi önskar alla en trevlig 2:a advent!!!

1 kommentar:

  1. Ja, visst borde vi överleva ännu en vinter? Synd om snön ska smälta bort bara, för jag har hellre snö än lera och regn. Fint du har pyntat!! Pussa på fyrligan!!!<3 hur är ditt knä nu?
    /skeppmoragänget

    SvaraRadera