torsdag 9 oktober 2014

Höstrusket står för dörren.....

......så jag undrar, hur ska jag nu komma ut :).

Igår kväll trots lite dimma så var det lite ljust ute.....
...... en stor fin måne som lyste upp i höstmörkret.

Igår var jag till Läkstugan och fick mig en omgång.
Det är så skönt och jag är så tacksam över att kunna gå och få hjälp hos dem.

När jag var klar där så åkte tjejerna och jag till Marie, Steen och de små 4-benta.
Det blev fika och en massa bladder och en skön promenad med alla hundarna.
Jag fick se alla projekt som Marie håller på med och hon är en allkonstnär.
Hon är så duktig och jag är så imponerad över allt hon tar sig för med.
Jag är glad om jag lyckas sy ett par gardiner :).
Och titta vad jag fick av min goa syster....
..... en mössa och ett par handledsvärmare.
Tack så mycket du är så snäll och go.

En dag som denna när det är grått och några regnskurar som
kommer titt som tätt då passar det väl bra att dra igång och baka lite.
Ska bli intressant att se om handen fixar att göra bullar.....
.... det går ju att blunda när man ska äta dem ifall de ser allt för hemska ut.

Nej nu är dags att ta tag i dagen.

Ha en skön torsdag!!

2 kommentarer:

  1. Hösten är inte kul. Mörkt och bedrövlig tur att vi fick varma fina mössor och handledsvärmare av Marie, något att glädja oss åt.
    Bullarna var jättegoda jag lovar!
    Tack för sällskapet idag.
    Kram
    Sonja o flickorna

    SvaraRadera
  2. Ja, nu är det mörkt tidigt på kvällarna... Men snart kommer ju snön!!! O då lyser det upp lite mer! (jag vet ju vad du tycker om snö... men den är bra ibland!)
    Skönt med varma hemmastickade kläder! Själv stickar jag raggsockor för glatta livet... Det är så skönt att tassa runt i dom här hemma!
    Ha det så bra! Kram

    SvaraRadera