onsdag 3 november 2010

En roligt dag!!

Idag fick vi trevligt besök av Elin & Rubin.
Hade väl hoppats på lite bättre väder men det blev inte så.
Vi tog en sväng ut i skogen när dom kom och det var mer än blött där :-(.




















När vi kom hem från promenaden blev det en massa bus ute på gården!!





































Behövs ingen text till de galna bilderna... men ser ni vem som är vem??
Nog syns det är dom är syskon bara storleken som skiljer dem åt :-).

Tack för att ni kom det var så jätteroligt!!



Ha en bra onsdagskväll!!!

6 kommentarer:

  1. Det ser ut som om ni haft en underbar dag trots vädret...! Nä, jag har lite svårt att se skillnad på dem... Det är klart att står de stilla ser man väl skillnad i storlek, men de är ju inte stilla på nån bild... Hihi!
    Ha en bra kväll!

    SvaraRadera
  2. Ni ser ut att ha haft trevligt trots regnet. Visst syns det att dom är syskon.
    Ha det bra

    SvaraRadera
  3. Jag har också svårt att se skillnad på dom när dom inte är stilla :-) Kul verkar dom ha haft även fast det regnade! Men en beardis är ju inte rädd för lite regn :-)
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  4. Jag ser knappt inte skillnad på dom heller, men en blöt beardis är ju alltid en blöt beardis ;o)
    Härliga kort på härliga bruningar.

    Lidhultarna

    SvaraRadera
  5. Är du säker att du har rätt hund kvar? Underbara busbilder. Glada hundar är det finaste som finns.
    Ninjagänget i lillaröda.

    SvaraRadera
  6. Jag tror iallafall att jag fick med mig rätt hund hem, "den" lyfte på benet när "den" kissade så jag tror att det var Rubin jag fick med mig! :D haha
    Tack för en mycket trevlig dag trots regnet! :D

    SvaraRadera