onsdag 17 november 2010

Härlig solig vinterdag!!

-7,8 i morse så det var myggfritt och uppfriskande :-).
En skön promenad runt golfbanan i morgonsolen.... härligt!!
Några bilder blev det och jag måste erkänna att vintern är vacker...
men onödigt kallt är det :-( tur det finns varma kläder ;-).

Safir väntar på husse & matte!!

Snö!!

Tjohooooo här kommer Safir....

... och Pandora i full fart!!

Vinter!!!

Usch så kallt det är!!!

Safir!!

Pandora funderar över var vindsnurrorna är :-)!!

Safir igen ;-).

En massa snö!!


Inte så fult... faktiskt rätt vackert!!


Tjejerna!!

Du och jag mamma!!!

Ha en bra onsdagskväll!!

4 kommentarer:

  1. Jösses, vad fint! vill oxå ha snö och kallt väder nu! Visserligen har vi haft minusgrader idag, men ingen snö! (fast man får vara glad för det lilla...)

    Tjejerna är så söta!!!

    Ha en bra fortsättning på veckan!

    SvaraRadera
  2. Åh vilka härliga bilder!!! Hur lyckas du få till de underbara bilderna med vovvar på språng?!!
    Tycker nog att Topzie snart är värd ett täcke??;-) Gamle Neo blir överlycklig när han får på sig sitt:-)
    Hur är det med ryggen och allting annat?
    Stora Kramen ifrån Skeppmora, som hade - 12 i förmiddags.

    SvaraRadera
  3. Ja visst är det fint, går inte att förneka, tyvärr.
    Härliga kort på busungarna.
    Ha det bra och sköt om ryggen,inga halkolyckor om jag får be.
    Hela ninjagänget.

    SvaraRadera
  4. Jag vill också ha snö och kallt, får nog kolla efter ett hus uppe i dalarna tror jag :o)
    Jättefina kort på tjejerna, speciellt den lilla sötnosen så klart ;))

    Lidhultarna

    SvaraRadera