torsdag 23 juni 2011

Äntligen!!

Ja ja ja ja jag vet... jag har varit dålig på att uppdatera senaste veckan.
Har väl inte hänt så mycket, men lite bilder har jag fått till iaf.

 Ett hål i ett träd...

och inuti trädet finns ett gammal fågelbo.

I söndags så blev det en långpromenad runt Gällsåsdammen.


 Blir man trött i skogen är det bra att det finns sängar :-).













Safir nöjd och belåten!!

Igår träffade vi på denna :-(
inte precis något jag gillar.

Idag är det riktigt typiskt midsommarväder... REGN!!
Men man är ju optimist så det blir säkert fint väder senare idag och i helgen.

Den 3 juli blir det "valpträff" eller syskonträff kanske man ska kalla det.
Det ska bli så roligt att träffa alla härliga lurvar och även mattar/hussar.

Ha en skön torsdag!!

4 kommentarer:

  1. Fina bilder från promenaden. Jag tror också på bättre väder redan till kvällen.
    Det ska bli riktigt roligt att träffas med så många syskon som möjligt.
    Ha en trevlig helg

    SvaraRadera
  2. Vilken tur ni har som har sängar i skogen bara madrassen som fattas så kan ni vila när ni blir trötta.
    Önskar er en trevlig midsommar.

    SvaraRadera
  3. Nu hade jag samma problem med att få in en kommentar här med IE, men med firefox funkar det hur bra som helst, knepigt värre.

    SvaraRadera
  4. Fina kul bilder alla utom en, gissa vilken jag menar. Visst är det tur att folk lämnar kvar sina sängar i skogen, ölburkar o annat smått o gott, vi kan ju ha användning för det.Det är inte klokt!
    Ska bli bra med syskonträff. Jag ska prata med chefen så jag får ta en semesterdag.
    Ha en bra midsommar både två o fyrbenta!
    Kram från lilla röda

    SvaraRadera