torsdag 2 juni 2011

Fullt ös :-)!!

Jag har inte haft tid att uppdatera bloggen, det är en hel vecka sedan sist.
Tiden räcker liksom inte till :-)... vi har ju 3 grabbar hos oss denna veckan.
Men nu blir det en bildbomb.... mycket bus, bad och skogspromenader.








 Hela gänget på väg ner till Gällsåsdammen!!











































+29 så det är bara att hopp i!!

Safir & brorsorna busar!!

Hela gänget!!

Nu ska jag ta tag i lite sysslor eller måsten.
Sen är det väl dags för en till tur i skogen med hela gänget.
Alex kommer hit idag så då får han hänga på till skogen.
Mat ska vi ju ha idag också... eller igen :-).
För oss 2 benta blir det grillade spareribs och kycklingspett m. tillbehör.
De 4 benta får hålla tillgodo med sin mat + lite gott i den :-).

Ha en riktigt skön Kristi himmelsfärdsdag!!

4 kommentarer:

  1. Vad bra det ser ut att gå med tre extra hundar, då kanske du kan ta mina sex vid nåt tillfälle också? ;o))
    Bra med bilodbomb, man behöver inte alltid en massa text :o)

    Ha en skön långhelg // kram lidhultsgänget

    SvaraRadera
  2. Ja inte tror jag att ni har haft tråkigt inte. Lite fniss åt filmerna - fullt ös. Men en stilla fråga, bara sex hundar, när vi går är det ju sju! Men okej du vinner i vikt, jag i mängd, så det jämnar ut sej.
    Kul att se dej här igen.
    Kram
    lilla röda.

    SvaraRadera
  3. Jag saknar Jaspis på agilitykursen, men du ser ut och ha det bra där du är, fast du saknar väl mig, din pudelkompis lite?! Häslningar från Flisan Stålnacke i Nynäshamn

    SvaraRadera
  4. TACK!!!!
    För en kanonvecka! Vi kunde inte ha haft det bättre. Matte hoppas att ni inte är alltför slutkörda hälsar hon, vad hon nu menar med det??
    Kram från toppengrabbarna!
    p.s Flisan klart jag saknar dig! / Jaspis

    SvaraRadera