fredag 2 december 2011

Det blev en liten bildbomb idag!!

Härlig fredag idag underbart väder några - och solen har kikat fram!!!
På förmiddagen så busade tjejerna ute på tomten så jag smög ut med kameran,
men då blev det genast mycket lugnare tempo :( men dom är riktiga linslusar alla 3.
De var så ivriga att jag skulle ta kort på dem undra vad som får dem att gilla det? 
Kan det vara att det ibland delas ut lite extra godis ;).

 Safir gillar att bli fotad :).

 Det gör Pandora också ;).

 Gulliga Safir <3!!

 Gissa vems nos det här är???

 Topzie är sugen på ben...

 ... och det verkar Safir också vara.

 Matte!!! Nu går du och hämtar ben åt oss också!!

 Gulliga Topzie <3!!

 Det här är MITT ben det ska ingen annan ta!!!

En skön tur runt Pinnfallet blev det mitt på dagen.
Helt underbart väder man bara går och njuter och så får man 
några skratt emellanåt när tjejerna far fram som tokar i skogen ;).

 Gulliga Pandora <3!!

 En fin...

.... pinne hittade Safir :)

 Tjejerna på rad!!

 Skräpfian :)

 Is!!!

Världens goaste och finaste tjejer!!

Det blev några bilder idag men jag behöver träna mera,
så vilken tur att jag har tjejerna som gillar att bli fotade :).
Nu börjar det skymma lite ute... känns lite tidigt men snart så 
vänder det och vi går mot ljusare tider...UNDERBART!!

Jag har tänkt att baka lite matbröd... men det har stannat vid tanken :).
Alla ingredienserna har jag hemma så rätt vad det är så kanske jag sätter igång.

Ha en riktigt skön fredag!!!

2 kommentarer:

  1. Ja ibland är det en bit mellan tanke och handling:-) finfina bilder på tjusiga tjejer!!! Ibland är ljusförhållandena sådär bra så man inte behöver vara proffsfotograf:-))) nu har jag intagit sofflocket och inväntar Sibyllaleverans:-)
    Vi ses!!
    Kramisar från oss!!!

    SvaraRadera
  2. Ovanligt att inte få se snökort hos dig så här års, men det gör inget, jättefina kort som vanligt.
    Ha en skön helg, kramar från lidhultsgänget

    SvaraRadera