lördag 3 december 2011

Jaha så var den på G....

... vintern alltså, nu vräker det ner snö och blåser.

Gräsmattan är alldeles vit

Tjejerna tycker att det blev fint och gott, man måste ju smaka på snön ;).
Pepsi vill inte ut men hon sitter i fönstret och tittar på det vita som kommer.
Vad jag tycker det håller jag för mig själv, fast det vet nog de flesta vad jag tycker :).

Tjejerna och jag har varit och inhandlat mat till Pepsi
och sedan åkte vi och fikade hos Marie.
Nu ska vi ta det lugnt och ha en skön lördag och
ladda inför morgondagen då det blir beardisträff i Borlänge.

Ha en skön lördag!!!!

1 kommentar:

  1. Kul med lite snö :) Här har det inte kommit en snöflinga än men det är på G tror jag. Om det inte bara blir regn.
    Kul med beardisträff! Jag skulle också vilja gå men det är lite väl långt :(
    Fina bilder i förra inlägget! Jag har också äntligen köpt en ny kamera :) Får se om jag hinner lära mej den nån gång så jag har nåt att uppdatera bloggen med!
    Ha det bra och hoppas vädret blir bättre i morgon när ni ska ut på vägarna!

    SvaraRadera