fredag 13 januari 2012

Fredags blandning!!

Idag är det fredag och tjejerna väntar och väntar och väntar,
men det är inte husse som kommer idag utan Haninge gänget.
De springer och kollar i fönstret hela tiden direkt de hör någonting :).
Så jag antar att det blir livat här om ett tag :).

Jag växer och blir bara längre och längre ;)... det är härligt att vara FARMOR!!!
Tänk att vi har fått världens sötaste och finaste barnbarn <3.
 En bild på gullungen måste jag ju dela med mig.


Låt mig få presentera Ludvig!!!!! Här har han kommit hem från BB.
Jag blir så varm inombords när jag tittar på bilderna på honom... det är så underbart härligt.
Jag har förstått att det är underbart att få barnbarn, 
men det är mer än underbart det är helt fantastiskt och så underbart härligt!!!
På söndag har vi planerat att åka ner och hälsar på dem.

Nu ska jag rotera lite och kolla över köket :).
Jag har förberett en lasagne till middag och jag hoppas att den blir "ätbar".
Det är alltid pirrigt när man ska bjuda på mat :).

Önskar er en härlig fredag!!

4 kommentarer:

  1. Än en gång GRATTIS. Vilket litet och vackert underverk. Känslan att vara farmor går ej att beskriva i ord. Detta är efterrätten i livet.
    På söndag får du nog även ta med dig en rulle hushållspapper också.

    Kram Christina

    SvaraRadera
  2. GRATTIS igen även från mig, ha det så mysigt när ni ska iväg och kika på underverket. <3 Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken liten gullunge. Hur ska du kunna hålla dig ända till söndag innan du får pussa på pojken?
    Hälsa Haningegänget från oss alla.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Underbare lille Ludvig!!! Så söt!!!

    Kram

    SvaraRadera