tisdag 30 oktober 2012

Tisdagssurr!!

Igår kom det snö och det var inte lite heller...  
men idag har det försvunnit en hel del av den :).
Tjejerna ja inte Topzie men de andra tyckte det var roligt.
Fick till en liten filmsnutt på förmiddagens promenad igår.


Här hade de inte blivit fullproppade med snöbollar ännu,
men det blev mer och mer ju längre vi gick. 
Det blev duschen ett flertal gånger igår :(.

Mysko bild men det syns lite iaf. hur snön yrde omkring 
och även början på snöhögen syns ;).

Safir är en skräpmagenet :).

Nu ska vi dra till skogs igen och sen blir det kaffe ;).

Ha en skön tisdag!!!

7 kommentarer:

  1. Bollarna på benen kan jag vara utan, men snö och kallt vill jag gärna ha, rena fina beardisar, det kommer jag knappt ihåg när jag hade sist.....
    Hoppas kaffet smakade, det gjorde mitt ;o))

    Kram lidhultarna.

    SvaraRadera
  2. oj , vad snö, så mycket.
    här har det regnat hela långa dagen.
    Eva Stålnacke

    SvaraRadera
  3. hi hi, Atlas drog in en hel del pinnar o löv, när vi var där :)
    Eva S

    SvaraRadera
  4. Jag vill ju oxå ha snö!!! Men är glad för lite minusgrader oxå, eftersom det är lite renare ute i skogen då!!!

    Må så gott!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Burr jag fryser! Jag är gärna utan snö, det kan få gå bort ett tag till. Men flickorna gillar det.
    Din lilla skräpfia är allt bra go.
    Ha det gött.
    Kram
    Sonja o flickorn.

    SvaraRadera