söndag 15 juni 2014

En finfin helg!!

Igår var vi (jag, Safir, Smaragd, Marie och Pretty)
till Avesta på SBC utställning.
Jag hade bara anmält Smaragd och det var så roligt
att se att hon tyckte det var roligt.
Det blev några hopp och skutt i ringen men det kan
väl inte göra något....  hon är ju bara 5 år.
För mig spelar det ingen roll hur bedömningen blir
det viktigaste är att det är roligt.
Och med tanke på hur allt varit med henne så är jag så nöjd med VG
och ni som känner till "historien" vet vad jag menar.

Smaragd

Safir

Sötaste syrrorna

Här är "skriet från vildmarken" eller "gaphalsen".....
.....kärt barn har många namn, men hon heter Pretty.

Det var så roligt att träffa en massa fina lurvisar
och trevliga hundmänniskor.
Vi träffade Farmarens gäng och deras fina hundar.
Och det var så roligt att de hade med sig "Sven"
och även hans pappa och mamma så vi fick träffa dem.
Och om allt går som vi vill så kommer
Safir och Sven att ha en date snart.

Tack Marie för att du och Pretty hängde,
med det var så roligt en riktig toppendag.
Vi får göra om det snart igen!!!

Ja så är det söndag och den här veckan är snart slut.
Nu blir det soffmys och glo lite på dumburken.

Ha en fin söndagskväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar