måndag 8 augusti 2011

Stolt uppfödare!!

Jaspis och Marianne var och tävlade lydnad igår.
Det var deras 2:dra start och det gick toppenbra även denna gången.
De blev Bearded Collie Lydnadsmästare 2011!!

Grattis till Jaspis och Marianne vilket par ni är så jätteduktiga!!
Jag är så stolt och imponerad... ni är Toppen!!

Nu har jag rensat en hög med kantareller och förvällt dem
bara att portioneras upp i påsar och ner i frysen.
Vet någon som blir glad över att det finns att hämta :-).
Kan ju avslöja att hans namn börjar på A... ha ha lätt att gissa vem.

Nu blir det en kopp te och sen ut på kvälls kissrunda
med tjejerna och sen hoppa i sängen.

Ha en bra kväll!!

4 kommentarer:

  1. Stort grattis till en toppenförare, en toppenhund och en toppenuppfödare. Härligt.

    SvaraRadera
  2. Jag suger fortfarande på " 2011 års lydnadsmästare " :o))

    Kanske skulle ta mig en svamprunda jag med, men imorgon kan man väl glömma det då det skulle regna och åska :o((

    Kram lidhultarna

    SvaraRadera
  3. Åh, vad roligt för både dej o Marianne. Ni kan va lika stolta båda två.Det måste kännas otroligt.
    Undrar jag vem kantarell killen kan va, kan andra bokstaven va l måntro.
    Det kanske ska bli en runda och kika efter de gula frampå eftermiddagen eller i morron.
    Ha en bra solskensdag.
    Sonja o flickorna.

    SvaraRadera