torsdag 11 augusti 2011

En regnfri dag!!

Idag har vi inte sett till en endaste regndroppe... helt underbart.
Men så blött det är i skogen nu, det får räcka med regn ett tag nu.
Det är inte bara jag som är glad över en regnfri dag det är tjejerna också.
På eftermiddagspromenaden blev några bilder på tjejerna.

 Kommer du matte??

 Pandora på språng!!

 Safir väntar på matte

 Tjejerna!!

Varför måste jag hela tiden vänta på dig matte??

 Vad var det som lät??? 
Det klampade ordentligt i skogen!!

Familjen lilla skräpfia ;-).

Det känns i luften att det inte är sommar nu utan höst :-(.
Jag har allt velat ha några månader till med sommar.
Men det är väl bara till att gilla läget och ställa in sig på en
lång kall vinter med en massa snö...usch.
Men efter den så kommer våren och sen sommar.. positivt tänkande :-).

I morgon kommer husse hem så då blir det livat.
  Jämfotahopp och ylande.. tror jag ska gör det också ;-).
Det är alltid roligt att få hem "gubben"
och då får jag ju hjälp med "marktjänsten".

Nu ska jag ta en kopp te och slöa lite.
Behöver vila kroppen/knoppen för jag är lite seg.
Jag fick en kur antibiotica för mina j...a bihålor idag igen :-(.

Ha en skön torsdagskväll!!

3 kommentarer:

  1. Visst känns det som höst redan, jag som köpte en klänning som jag skulle ha på Philles första utställning, men det blir nog långbyxor och strumpor på :o((

    Lidhultarna

    SvaraRadera
  2. Men visst är det trist att sommaren redan är över, fort gick det, men än hoppas vi på några fina dagar, hösten kan vara fin bara det inte regnar hela tiden.
    Hoppas medicinen hjälper så du får bli frisk.

    SvaraRadera
  3. Jag vill se när du gör jämfota hopp och ylar! Det är skönt att slippa regnandet, men lite för kallt är det allt, vill inte ha höst än jag heller.
    Hoppas du mår bättre idag.
    Ha det bra
    Sonja o flickorna.

    SvaraRadera