lördag 26 maj 2012

Lördagsgodis!!!

Sommar sommar sommar.... underbart härligt är det.

Världens sötaste Safir...

... som även är världens sötaste skräpfia ;).

 Pandora kliar ryggen i blåbärsriset ;).

Smaragd innan hon gjorde lika som syrrorna....

... nu har hon börjat fixa till pälsen :).

Topzie har börjat och kollat ur det blir med bärsäsongen i år ;).

 Nu har det gått fort med växterna när värmen kom,
björkarna har fått stor fina blad.

Blåbärsriset...

 ... är överfullt med blåbärsblommor.

Nu finns det fin lera att klafsa omkring i vid grillplatsen ;)!

Njut njut njut... det är ju så härligt med värmen och 
man ser hur växterna frodas det är så härlig årstid.
Fåglarna kvittrar och det är en vacker symfoni, 
helt underbart att bara sitta och lyssna på dem.
Tjejerna myser och mår gott precis som matte... det är så härligt!!!

Det är Ludvika marknaden den här helgen men det får vara för min del.
Jag har så bra så jag får en leverans med marknadsgodis 
senare av Anton & Asta för dom ska på den idag.

Det är pingst den här helgen och det är så härligt att det är sol och fint 
det ska det ju vara när det är pingst ;).
I går (25/5) för 27 år sedan så var det pingstafton och då gifte vi oss Ralf och jag.
Tiden går ju fort när man har roligt och det känns inte alls så länge sedan, 
men om jag tänker på allt som hänt då har vi hunnit med en hel del.
Ralf är i Norge så vi får fira när han kommer hem nästa helg.

Nu blir det en fika ute i solen och det säger ju inte tjejerna nej till :).
Kaffe och bullar det smakar ju alltid gott (tjejerna vill inte ha kaffe).
Sen blir det pysslande och fixande av tjejerna, 
kloklippning, öronrengöring och borstning.
Till tjejerna hör även Pepsi hon ska också få sina klor klippta och bli borstad.

Ha en skön pingstafton!!!

3 kommentarer:

  1. Visst är det skönt med sommar.Du missade inget när du inte gick på marknaden. Så bedrövligt dåligt. Jag kunde inte ens köpa blommor som jag alltid brukar göra. Fina bilder på flickorna.
    Lycka till i morgon om ni trotsar värmen och åker iväg.
    Grattis på bröllopsdagen. Anders och jag får snart fira 23 år.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis till 27 års dagen.

    SvaraRadera
  3. Grattis till er båda på bröllopsdagen!
    Fina bilder på tjejer som kan fixa frillan själva!!!

    Må så gott! Kram

    SvaraRadera