lördag 5 maj 2012

Lovade för mycket igår.....

... det blir inte alls en massa bilder på alla 4 fotade idag :(.
Det får bli en annan dag och nu lovar jag inget vilken dag det blir.

Smaragd <3 sitter och väntar på att Safir ska komma och leka tafatt men...


 ...Safir håller på och fixar frisyren :)
fullt med skräp på hela henne :) och hon ser helt galen ut... gullungen <3.


Musöron på Gudmundberget.

Smaragd äter och leker och verkar tycka att det är helt okey att vara på Gudmundberget.
Natten var lugn och hon sov i hundsängen bredvid min säng.
Topzie, Pandora och Safir de sov i sängen tillsammans med mig.

Nu är det lördagskväll och jag börjar känna mig lite trött så det blir nog en tidig kväll här hos toppens.

Ha en trevlig kväll!!!!

9 kommentarer:

  1. Vilken underbar bild på Skräpfian. Smaragd ser väldigt fin ut hon också.
    Gå och lägg dig i tid och sov ut ordentligt så hoppas jag vi ses i morgon.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hahaha....... vilket härligt foto på Safir. Håller med att hon ser ganska galen ut.

    SvaraRadera
  3. Snart är Smaragd lika "galen" som sin syster <3

    SvaraRadera
  4. Vad söt hon är lilla Smarris :) Och Safir ser galnare ut än vanligt - skräpfia passar perfekt :D Ser fram emot mer bilder på fina vovvar!
    Ha det bra och kram!

    SvaraRadera
  5. Fina bilder, som alltid, på underbara tjejer!!! Ser att snön försvunnit! Skönt! Ha en bra fortsättning på helgen!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Hmmm, skulle nog kollat "skräpfia" innan jag bestämde mig för en ny lite lurv,hahaha
    men så lycklig hon ser ut ;)

    SvaraRadera
  7. Busvovvarna!!<3<3
    Hoppas du kan sova inatt och att vi kanske ses imorgon!!! Kramar i massor och Bangsi älskar sin julklapp;-D

    SvaraRadera
  8. Haha bruna tjejer <3<3

    Och snön är borta, underbart!!!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Men Safir... vad ska man säga om den tösabiten? ;o))
    Söta lilla Smaragd, ser ut att trivas bra hos er.

    Kram Lidhultsligan.

    SvaraRadera