söndag 6 maj 2012

Söndagsblandning!!

Söndag med sol men lite kyligt i luften men det är iaf. inte snö och regn så jag är nöjd med vädret.
Jag och tjejerna åkte till fam. Gomersson en sväng idag och då var Chrissie och Bangsi där.
De ville träffa Smarris och det blev ett väldigt pusskalas :).
Go'fika blev vi bjudna på vilket vi ALDRIG tackar nej till ;) smaskigt och gott precis som det alltid är.

 Chrissie omringad av en massa lurvisar.

 Söta Samo <3.

Topzie charmar Chrissie så hon ska få mera godis ;).

 Lilla Smarris <3.

Samo, Topzie, Safir, Bangsi och Smaragd (hon ville inte sitta stilla så Anders satt med henne).




Tack för att vi fick komma förbi en sväng idag det är alltid lika trevligt att träffa er.

När vi kom hem så var Anton och Asta här och väntade på oss.
Det var ju ett tag sedan de träffade Smarris så det blev pusskalas även här hemma :).
Asta tog en borste och satte sig på trappan och borstade Smarris vilket hon tyckte var jättemysigt.

Pepsi är trött och myser på soffan ute på altanen.

Men matte du stör mig!!!
Ser ni såren i Pepsis högra öra?
Igår hade hon stora tussar på halsen på vänster sida :(. 
Snart dags att ut och skrämma iväg elaka katter för de ska ge f_n i vår gamla dam.

Nu ska jag fixa till lite gott till mig och tjejerna sen blir det tv jag måste ju titta på 3:an kl: 19:30.
Jag håller tummarna att det blir som jag vill :).

Ha en trevlig söndagskväll!!

5 kommentarer:

  1. Ser att ni haft en bra dag! :) Alltid skönt med solsken! Fina bilder på lurvisarna och Anders! ;) Ja, ut och skräm iväg de elaka katterna!!! Inte får de vara dumma mot Pepsi!

    Ha en bra ny vecka!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för att ni kom och hälsade på och tusen tack för den fina blomman.
    Hoppas vi ses snart igen.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för att jag fick vara med på ett hörn och träffa er!!!<3
    Anneli tyckte väl inte att jag var fin då alltså?! :-) hihihihi!!
    Vi ses och hörs igen!!! Och mina tummar vettdu...Säg till när jag kan släppa dem.
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Ni verkar ha haft en fin dag medan en annan fick jobba rumpan av sej, hm... Nä då jag unnar er det.
    Fina bilder på många lurvar.
    Det gick väl ganska bra i alla fall.
    Ha en bra kväll så hörs vi.
    Kram
    Sonja o flickorna

    SvaraRadera
  5. Fina fina beardisligan, man kan inte annat än bli glad av dina bilder :o))
    Alla ser så fina ut, även du Chrissie ;o))

    Kramar från lidhultsgänget.

    SvaraRadera