söndag 16 december 2012

3:de advent!!

Tredje ljuset är tänt och det är bara 8 dagar kvar till julafton :)!!!

Dagen har flutit på i rask takt med de dagliga sysslorna... promenader, mat och hemsysslor.
Och en tur till Borlänge tillsammans med Alex har det också blivit.
Alex behövde fylla på i garderoben och jag köpte några julklappar :).
Skönt att inte ha den stressen och hysterin som man ser bland andra julhandlande människor.
Usch för stress det mår man inte bra av och att se folk rusa fram med barnvagnar
i denna trängsel av människor det kan inte vara bra för barnen.

I kväll blir det söndagsmys tillsammans med de fyrfotade.
Oj vad jag är kaffesugen.... bäst att göra en god
kopp kaffe och till det en pepparkaka eller 2 så jag blir snäll!!

Ha en trevlig fortsättning på 3:de advent!!!

1 kommentar:

  1. Anette, nu skäms jag... Har inte varit inne o läst på din blogg på länge... Men nu har jag läst i fatt, o uppdaterat med om vad som händer hos er! Det verkar som om det blivit lite shoppat o lite fixat inför jul. O vilka fina rosetter du fått till flickorna! (Var kan man köpa såna?)

    Ha det så bra! Kram

    SvaraRadera