lördag 15 december 2012

Lördagsgodis!

En lördag som försvann i ett nafs men jag har hunnit med en hel del idag.
Upp tidigt och fixat lite i hemmet, promenad med tjejerna och fruktost till mig och dem..
Det är då roligt att ge tjejerna mat och matglädjen har smittat av sig till Smaragd.
Hon står och hoppat och är så ivrig när jag gör i ordning deras mat.

Efter att de ätit åkte jag och hämtade Sonja och vi åkte till Ludvika för lite julhandling.
Fick tag på det jag skulle ha idag, julklappar till Ludvig och de fyrfotade ;).
Vi var in på Ludvika Zoo & Konstväxter och där bjöds det på glögg och pepparkakor, mums.
Tack Sonja för en trevlig dag!!!

Min mobil är inte som den ska vara så jag ber om ursäkt för de tomma sms'en den skickat.
Så irriterande när man har en telefon som man gillar och så ska den bli helknäpp 
efter att den fick en åktur i golvet..... av vem?.... det är en annan historia.
Batteriet är urplockat så nu ska det vara slut på trakasserierna från den. 

Min snälla syster kom med paket till mig idag, ingen julklapp utan en "må bra present" sa hon.
Massor med fina hårrosetter till tjejerna, så nu blir dom ännu finare.
Tjejerna skickar stora lurviga tack kramar till sin moster!!!
Tack Marie du är så snäll och jag är så glad över att jag har dig som min syster!!!

Snöat har det gjort idag men jag har inte behövt skotta för Anton kom och gjorde det.
Tack gulliga Anton för hjälpen!
Och sen kom Adrian också hit så då åt vi middag tillsammans alla 3, 
det smakade gott med köttfärssås och spagetti och det är ju alltid trevligt med matgäster.

Ikväll blir det slappande i tv-soffan tillsammans med lurvisar och lördagsmys.
Tillmans julmust och fikon till mig och tuggben till tjejerna, det är inte helt fel.

Ha en skön lördagskväll!

1 kommentar:

  1. Vilken bra dag du fick, både present och slippa skotta, men mår man som du i kroppen, så ska man inte skotta heller, du har det bra med så snälla och gulliga barn, men man blir väl som man blir uppfostrad :o))

    Kramar från lidhultsgänget

    SvaraRadera