tisdag 18 december 2012

Dan före dan före.....

 .... före dan..... också vidare, nu är det bara 6 dagar kvar till julafton :).
Tjejerna ser nog framemot julafton då det blir en massa paket som ska öppnas.
Smaragd kommer att fixa det, det är jag helt övertygad om för vi har tränat MASSOR!!

I kväll kommer husse hem vilket vi ser framemot, han har bara varit borta 1 vecka,
men det känns som det är längre för veckan har varit väldigt låååååång.

Bakade matbröd igår och idag blev det bullar och lussekatter.
Så det känns skönt att fått till det trots den förbaskade värken, men nu är det klart.

Snö har vi så det räcker och idag hängde kameran med ut på en promenad.

















Vitt vitt överallt!!

Min mobil blev ju trasig som ni säkert läste i bloggen tidigare, men nu är jag anträffbar igen.
Ny mobil och nytt simkort och mina kontakter ligger på det gamla vilket jag inte kommer åt nu.
Så om ni som läser detta vill ni skickar ett sms till mig så jag får era nummer? då är jag jättetacksam.

Det var ett litet "livstecken" från oss, men vi dyker nog snart upp igen i bloggen :).

Ha en skön tisdagskväll!!!

3 kommentarer:

  1. Vilka underbara busbilder på bustjejerna! Jag är faktiskt lite avis på er snö! Här är den ihopsjunken o kompakt... o snön på träden har smält!!!

    Vad skönt att du fått en ny mobil, så du kan nå omvärlden igen!

    Ha det så bra o njut av att ha Ralf hemma igen!

    Kramar från Soya o mej

    SvaraRadera
  2. Härligt ni har det med en massa snö, här är det isgata nu, så det gäller att ha tungan mitt i mun när man går.
    Fina bilder på tjejerna, och Smaragd är ju verkligen en tjej som sticker ut, så fin <3

    kram lidhultarna

    SvaraRadera
  3. GOD JUL!

    önskar

    Helena och Mulle

    SvaraRadera